Strul

Kollar på tvn och strul rullar på TV4 film, som typ 8 ggr i veckan. Alla filmer de har går ju runt runt runt.. Rätt trist men ibland hoppar det in någon goding. Dock är kanske inte strul någon favorit men har för mig att den kan va rolig. Nåja.

Ska beställa microringar och sätta om mitt hår. Behöver flytta upp det en bra bit. Kära Zigge ska hjälpa mig. Hade hoppats på att få hjälp med att färga håret av Linda men hon lyser med sin frånvaro, hehe :) Så vi får väl se hur jag ska göra annars.

Ska se lite mer tv nu. Skriver mer senare :) prom.

pssst.. Min lunch passade ju väldigt bra till rubriken på tidningen jag köpte idag.. Haha. Dock hade jag ätit en tidig lunch så denna banan fick liksom bli ett litet mellanmål på min lunch på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0