Sjuk dag, bra kväll!

Hej. Ledsen för min frånvaro. Dagen har bara varit så fylld med jobbiga stunder, bra stunder, konstiga frossor och fina sms. Jobbdagen va både snabb och seg. Ganska lugnt faktikst så hoppas på lite mer stress imorgon då det nästan blir lite för lugnt eftersom man är van att hålla ett litet tempo. Åh, ibland känner jag mig som en snigel bland alla kaniner.. haha okej kunde ha gjort någon annan slags jämförelse. Men ni vet ibland när man gör saker och man känner sig så fruktansvärt seg och saktfärdig. Oavsett vad man gör så går det inte snabbare :P Haha, hatar sådana stunder. Nåja, jobb imorgon också så egentligen borde jag ha sovit för längesen. 

MEN, världens bästa Zigge kom hit ikväll och käkade mat med mig och snackade om allt mellan himmel och jord. Helt underbart att ha den där tösen i närheten ibland. Vi är så lika men så olika också. Har suttit och kollat gamla bilder på oss från 2007/2008.. vet inte rikigt vilket år av dem det var men jag tror det va 08 :P Första gången vi sågs, eller iaf umgicks. Det va en utgång med henne och Elena. Har iaf haft en jättemysig kväll med Z och det behövdes kände jag. Måste träffa mina andra tjejer någon dag också, Jossan och Linda. Vi behöver nog tjej:a av oss lite med varandra också :) Bara få snacka massa om allt och inget som alltid. 

Nej, snart kommer väl älskling hem och då blir det sängen. Jobbar imorgon 12.00-18.15. sedan är det jobb månd - fred innan 3 ledigt, lörd, sönd och månd :) Fint fint! Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Ziggy

hahah, är mycket tacksam för att du inte la upp nån av de gamla bilderna ;) den här var iaf..... "bättre" :P

PUSS på dig min fina vän <3

2012-08-05 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0