Nattinatti

Nu är det dags för sängen och sooova. Köpte en ny kudde på Ikea igår ju som jag ska inviga nu. Gud va skönt det ska bli att dra täcket över sig!

Imorgon är som sagt en ledig dag men på kvällen ska jag sätta mig med scheman för hösten. Är du sugen på extra jobb, är över 18 och är van med högt tempo? Jag söker lite garderobiärer som kan hoppa in på kort varsel! Tror du att du kan va rätt? Maila mig på [email protected] med ett litet personligt brev om vem du är och vad du gjort.

Men sängen nu, Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Glöm inte bort att Madde finns! Puss gumms

2012-08-25 @ 06:23:39
URL: http://j0ssse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur är du och din killes privat liv efter ni fick tyra ? :)

2012-08-28 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0