Mot jobbet

Idag kör jag 11-17, inget farligt pass. Hoppas det blir att göra idag som igår :) Efter jobbet ska jag handla sen hem och städa fort innan Tyra och Krikke kommer hem. Ser ut som någon släppt en bomb i vårt kök så det ska jag styra upp sen ;) ska se om jag hinner svabba av golven också innan de kommer. Lite svårt att göra det när Tyra är hemma som ska va överallt :) Snuttan är lite av en vilding :p

Men hoppas ni får en bra dag. Hörs säkert på lunchen (som jag duktigt gjort iordning och tagit med mig idag :D) !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Hur är det att jobba på H&M?
Får du bra betalt osv..
ska börja andra året på gymnasiet nu men har länge velat jobba där.. hur gick du till väga när du försökte få jobb där?

2012-08-19 @ 15:44:26
Postat av: Anonym

Hej! Jag ville bara fråga hur det är att jobba på H&M? får du bra betalt osv, hur gick du till väga när du försökte få jobb där?
ska börja andra året på gymnasiet nu men har länge velat jobba där.

2012-08-19 @ 15:46:07
Postat av: Sanna

Hej! Jag tänkte bara fråga hur det är att jobba på H&M? Får du bra betalt osv, hur gick du till väga när du försökte få jobb där?
Ska börja andra året på gymnasiet nu men har länge velat jobba där.

2012-08-19 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0