Dagen avslutas med serier

Hello. Haft en bra dag? Min har varit bra. Jag jobbade idag, 5 timmar bara så dagen flög förbi. Jag är ledig imorgon igen innan det blir jobb resten av veckan, skönt även det. Pengar är ju alltid bra att ha sägs de ju :P Annars idag har jag busat med Tyris, träffat både mamma och pappa. Mamma bjöd på pizza och kebab så hon, jag och Krikke åt här hemma. Tusen tack för det! 

Nu på kvällen efter lite handling av cola och blöjor sitter jag klistrad i soffan och tänker sitta här tills sängen ropar. Ska se på lite serier och kiak runt på nätet tänkte jag. Jag har hittat ett ställe med grymma armband som jag tänkte kika på.. Kul att se vad de har. 

TTYL? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0