01.53

Funderar på att slänga mig i sängen och bara sova järnet. Kan säga att jag lär slockna snabbt när jag väl lagt mig :P Imorgon på dagen ska jag hitta på saker med min vackraste älskling Tyra. Min stora älskling ska sova till en bit in på dagen, antar jag eftersom han jobbar natt. Jag och Tyris ska iaf in till stan och Lager 157 och klaga lite på hennes SVEA tröja som krånglar i dragkedjan. Använd 1 gång och då gick det inte stänga den. Så vi får se om vi kan byta in den. Ska nog cykla lite med snosan också, det tycker hon om, både på sin cykel och sitta i mormorn's cykelstol på mormorn's cykel. Lill-snuttan!

Imorgonkväll blir det förmodligen utgång med några av mina goa tjejer. Ska ringa lite på dem imorgon och se hur planera ser ut osv. Hope it's gonna be good :) Men nej.. ska lägga mig nu. Sleep well peeps. Hörs imorgon :) Får se när jag hinner ta kort på det nya också. Ni lär ju få se det med tiden annars! Night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0