Vad gör jag vaken..?

Borde verkligen gå och lägga mig men fastnade framför tvn. Att faktiskt gjort mig varma mackor såhär mitt i natten. Ja.. Förut. Magen blev tydligen tom? Tror ja icke på men snäll som jag var löd jag dess vilja och gjorde smörgåsar :p

Imorgon ska både jag och krikke jobba så Tyra ska va med mormor. Krikke börjar 7.00 - 16.00 och jag gör 15.00 - 20.15 så egentligen behöver Tyra bara va med mormorn några få timmar men valt att ha henne tills jag slutar. Då blir det bums hem, på med pyjamasen och i säng för lilla damen :) Har tänkt lite på detta med nattning. Vi nattar henne i vår säng och antingen får hon sova kvar eller så lyfter jag över henne. Men de jag tänkte på va detta med att läsa sagor. När ska man börja med sådant? Tror inte hon har så mycket i utbyte av det just nu egentligen men det kan ju vara mysigt? Ah, jag får tänka lite på det där. Hon har ju fina fina böcker hon fick när hon döptes :) När började ni läsa för era barn? (om ni nu läser)

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag försöker läsa för corre men hon blir bara skit arg för att hon inte får hålla i boken och riva sönder sidorna. Haha! Men läs du, det är jätte bra/viktigt att läsa för sina barn:D



PUUUSS!

2012-04-24 @ 20:32:10
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: M.

Vi började läsa för vår son när han var ca 5 månader. På bvc sa dom att det är bra för barnets kommande språk att börja läsa tidigt. Att läsa böcker och sjunga är något av det bästa han vet nu och det är alltid uppskattat! :-)

2012-04-24 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0