Svensson - Svensson

Sitter på golvet i vardagsrumet och börjar känna mig lite trött. Haft en bra dag men dock med en seg start. Men bara allt rullade igång så gick de fint sen. Shoppat lite till Tyra som ni kan få se imorgon. Kan säga att en sak är en baddräkt. Hon fick ju ett par jättefina badtrosor av hennes farmor från Ullared så det ströks från "vill ha -listan":) När jag fick syn på baddräkten så tänkte jag att det blir ju fint att va i i sommar OCKSÅ. Krikker verkade inte så glad i den men äh ;)
.
De blev även 2 saker till men de är till för lördagen då vi ska gå påskparaden i stan :) Kul, Tyris första påsk. Är ju ett måste att klä ut lillpluttan :) Ska ni göra något kul över påsk?
.
Nej, ska slänga mig i soffan brevid mannen och kolla på nya Svensson Svensson filmen. Hoppas den är lite kul iaf. Kan tipsa er om The Sitter iaf, skitrolig film! Godnatt på er :)
.

Kommentarer
Postat av: nina

varför var han inte glad i att du köpt en baddräkt? :) Kram

2012-04-06 @ 00:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0