Räkningar..

Gud va tråkigt det är att betala räkningar, men nu är det gjort iaf och vi kan bo här i en månad till :P Betalade även de som jag köpt till sängen nu också så det är gjort och borta. Känns skönt.

Imorgon väntas jobb 14.00-20.15 och ska även jobba resten av veckan också. Blir 5 dagar denna veckan också. Skönt i kassan de :) Tänkte jag ska börja lägga undan lite pengar och köpa något roligt till oss när jag kommit på vad ;) Ska även lägga undan så Tyra kan få något fint när hon fyller år :) Har mina aningar om vad iaf jag vill köpa till henne. Vet dock inte om de jag vill köpa är så lägligt just nu då hon behöver ett rum :P Vi bor ju i en 2:a just nu. Vill ha större snart! Nåja, får lägga undan pengar till det jag vill köpa och köpa något annat tills hon får rum i värsta fall :)

Nä.. lite bb och soffhäng nu. Inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Linda

SVAR: Men underbara duuu!! TACK!! :) Skall vi försöka få till en liten fotosession av lilla Tyris framöver nu när våren verkar vara på gång? :) Vore så kul!!

2012-04-25 @ 23:30:28
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0