Mätt

Känner mig höggravid på mat just nu. Blev ingen pizza utan gjorde iordning lite tacos ist. Det satt där det skulle men uh va mätt jag är nu.. Tyra somnade iaf vid matbordet snabbt så jag gick in för att lägga henne. Hon satte sig upp då och började skratta.. Haha. Aja får lägga henne strax igen.

Idag har jag grejat endel här hemma. Tagit tag i mig själv och sänkt Tyras säng så hon kan börja sova i den igen, satt på sängkappan på vår säng, bäddat rent med nya sängkläder som jag misstänker krikke kommer få lite av en chock av att se.. Blommigt ;) Har även satt upp gardiner i sovrummet där vi bara haft en mörkläggnings"hiss"gardin. Lite osäker på gardinerna än men de får sitta tills jag gjort klart där inne så får vi se då om de passar, men de borde det göra. Nej nu ska jag natta pluttan här. BYL :)


Liten tjuvtitt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh sådana påslakarn har jag också köpt! Så fina (:

2012-04-16 @ 11:57:27
URL: http://mineforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback