Mammig?

Har försökt lägga denna damen ett x antal gånger utan lycka. Hon sover jättebra när hon får ligga på min arm eller mage. Jag som hade tänkt ordna frukost när hon somnade förut men får väl vänta tills hon vaknar :) Stackarn hostar som bara den :( Hoppas de går över snart, annars blir de ett besök hos doktorn och se ifall de finns något hon kan få för det.

Idag ska vi göra lite ärenden på Ikea osv men mycket mer blir det nog inte, så himla tråkigt väder. Känner nästan för att baka :p Nästan.. Kanske :)

Men nu ska jag njuta lite att hon faktiskt vill sova på mig. Snart är väl den tiden över :p Gud så fort de går!


Kommentarer
Postat av: fia

men tuussan!

2012-04-11 @ 20:15:27
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0