Ikea - igår

Igår va vi på Ikea. Gick runt och kikade lite, fikade och blev även lite shopping i form av sängkläder, ljuslyktor och en skål jag senare fyllde med godis och gav till krikke. Han är galen i en viss sort så nu fick han en hel skål med sådana som han velat ha :p Vilka sängkläder och lyktor vi fick med får se senare idag.

Det finns lite fler saker jag ska införskaffa på Ikea. Exempel en filt, ljusstakar, lyktor och lite annat. Vill ha slutet i månaden nu så jag kan få göra om lite :) Inte helt 100 än hur jag ska fixa åt oss i sovrummet men ska googla lite och se om jag får lite fler idéer än de jag redan har!

Tyra hade kul igår på Ikea när vi fikade iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0