I köket

Sitter i köket och väntar på att maten ska bli klar. Blir att springa in och kolla på BB som redan börjat kom jag på nu. Haft en bra dag på jobbet trots sina fel i början där. Inte lätt verkligen med allt nya men tids nog lär jag mig. Förhoppningsvis så sitter det mesta efter helgen här nu.

När jag slutade mötte jag upp Linda som va in på jobbet innan. Tog oss en sväng in på Coop och köpte ostbågar innan vi skiljdes igen. Kul att se henne iaf! När jag kom hem möttes jag av två vackra leenden, Tyras och Kristoffers :) Tog lillan och la oss i sängen, hon fick välling och somnade. Älskar att få den stunden med henne, att få natta henne och stryka henne över ryggen tills hon somnar. Lycka för mig :)

Men nu är maten klar här så nu blir det BB och käk. Efter det så ska jag lägga in alla kort jag tagit på typ 1/4 av alla kläder som ska säljas. Har alltså valt ut 1/4 som ska upp i bloggen, både över- och underdelar. Ska rensa så hoppas vi att lite kommer upp ikväll/natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0