Godnatt!

Fullt upp delux. Har vikt in 3 stora Ikeapåsar med tvätt och fixat massa i sovrummet som jag skrev. Rensat lite i köket osv osv. Har haft fullt upp som sagt så därför har bloggen fått lida lite.

Imorgon ska jag börja jobba på H&M på bergvik. Är lite nervöst faktiskt men ska ändå bli kul att se hur jag kommer trivas där. Trivdes ju massvis i stan men tror absolut att detta blir bra också! Men alltid lite nervigt i början.. Ni får en update imorgon om hur dagen gått. Jag lovar att ni även då får era svar på kommentarer :) Ni kan även skriva i frågerutan till höger, där får ni snabba svar!

Nej, nu hoppar jag i sängen. Nybäddade sängen :) underbart! Höra imorgon, Godnatt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0