Goddagens!

Nyligen ätit färskpotatis, köttbullar och gräddfil med gräslök i. Tyra är lite piggare idag men hostar fortfarande en hel del och näsan rinner än. Febern verkar iaf vara borta och det är ju bra!

Idag har vi inga större planer mer än att jag tänkte ge mig på Tyras garderob. Rensa ur sånt som är för litet och samtidigt se vad hon har och inte har inför kommande storlek(ar). Sommarkläder är ju i full gång i klädbutikerna men jag tycker det är så svårt att köpa för mycket sånt nu eftersom jag inte riktigt vet vad hon kommer ha för storlek. Lite har ja köpt men inte så jättemycket. Får bli mer allt efter som.

Vad ska ni göra idag? Tänkte förresten svara på lite kommentarer senare ikväll som jag glömt/inte hunnit svara på och även nya. Något mer ni undrar? Skriv isf så får ni svar ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0