Bästa BB avsnittet någonsin!

Idag började lite segt men ändå så man vill kolla. Har börjat störa mig på Annika som verkar tycka mer och mer att hon är någon. Enda hon är är en tjej som blir sårad av Marcelo, dock är hon ju så jävla dum och låter honom vara det eller så överdriver hon till Max. Stor suck på henne just nu.
Nåja, efter att alla i huset fått se på en film blev det riktigt roligt. De började dyka upp huvuden i speglarna, lik i kistor som levde, skelett som ramlar ner från taket och en målad typ som smög runt och skrämde dem. Har skrattat så tårarna runnit på mig, så luften tog slut och magen knep (kan man säga knep? Knipte?).

Rodney och Hanna J.. Hahah jisses idag va ni helt fantastiska! Va sjukt roligt att se dem bli skrämda. Tack huset och tack BB för att ni gjorde min kväll!

Hahah vill bara skratta ihjäl mig när jag tittar på bilderna :p


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag börjar också störa mig på henne rejält. Hon skriker ju så himla mycket också. Får ju ont i öra. :p Haha. Fan. Jag som stänge av igår för det va så tråkigt. Missa ju det bästa. Älskar när dom skräms. Haha.

2012-04-28 @ 12:37:33
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Sanna

det där avsnittet va det bästa på hela säsongen, fan va jag skrattade !

så sjukt roligt när dom blev så rädda, hihi

2012-05-01 @ 15:39:33
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0