Alone

Hej hopp. Sitter i min ensamhet och äter frukost. Krikke tog med Tyra på en promenad för en kort stund sedan så jag ska passa på att duscha och lite sånt.

Vaknade tyvärr av imorse att Tyra rullade ur sängen :( hon drog med sig en kudde så hon landade ganska mjukt men fick se senare ett märke i pannan i och på kinden så lite måste hon ha slagit i :( stumpan! Hon kramades och snyftade en bra stund efter, krikke kom in och la sig bredvid oss och då kom leendet efter ett tag :) Efter de va krikke vaken och tog med sig Tyra till köket och gjorde frukost till henne. Så jag fick alltså sova en stund till och när jag vaknade fanns det frukost. TACK älskling!

Tyra verkar iaf må bra nu förutom det lilla märket i pannan och på kinden <3 Nu ska jag kolla klart på tvn här sen blir det duschen och småplock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0