Well Well well..

Hemma och försöker natta den minsta. Pappan är och jobbar och vi saknar han massa. Fruktansvärt mycket studenter på Nöjes med förköpta biljetter om jag fattade det hela rätt. Tok mycket folk. Va där en sväng förut och hjälpte till lite med de nya. Blev inte mycket upplärning då de nya fick göra de minsta jobbet idag, springa med jackorna. Haha låter lite konstigt kanske om man inte hänger med vad jag menar. I en en garderob så har vi alltså två olika, en som hänger och en som springer (nu kanske det blev mer uppenbart?). Det är då alltså en som hänger in jackorna och tar betalt och den som springer tar de inhängda jackorna och hänger dem på sin plats (på ställningar bakom de som hänger). Ja ni har säkert sett liknande när ni varit ute på krogen själva. Nåja, då hade vi löst det :p Roligt arbete faktiskt då man träffar så mycket folk :) Men nu är jag som sagt hemma med min lilla kärlek och skönt är det också. Får se om pappan är tråkig och sover i soffan inatt. Han brukar hamna där när han jobbat för han kollar alltid på någon serie när han jobbat och då sover oftast vi så då vill han inte väcka oss. Han borde komma in till oss efter men han somnar alltid :p slutar alltid med att jag går ut i vardagsrummet tidigt på morgonen och stänger av tvn och ber han gå in i sängen och lägga sig :p hjärtat då! Tror iaf att Tyra somnat här nu så det blir att tvätta av sig sminket och hoppa i säng. Lite How i met your mother innan man lägger igen de blå kanske? Imorgon blir det marten i Torsby och senare lite bebisgos med senast tillskottet i släkten! Äntligen ska jag få ge vår present till dom :) Natti på er! Ps. Tusen tack för era snälla kommentarer om mitt hår. Är riktigt nöjd med det :) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0