Till ett ljud av regnväder kryper jag ner under mitt täcke.

Det började regna hörde jag, mysigt. Tyra sover sedan 2 timmar tillbaka, lite tråkigt för det betyder icke sömn till 8 :P Om vi har tur så får vi sova till 6 innan det är matdags iaf ;) Lilla Tyris! Hon fick förresten en present av goa Linda idag. Hur snäll som helst! Både jag och Krikke blev väldigt glada över presenten, jag som verkligen velat ha det till henne :) Vad det är får ni se någon annan dag. Ska ta ett fint kort på den!

Men nu mina vänner ska jag krypa under mitt täcke, spela lite spel på mobilen (nörd) och sedan sova. Imorgon ska jag in till stan och sätta en piercing på en kompis samt gå in på apoteket och köpa minifom till Tyra. Hon har inga problem med magen men vi har sagt att vi ger henne för att det ska underlätta ändå när hon har luft i magen gosan.

Imorgon kommer ett inlägg om Tyra och lite saker hon börjat med. Gissa om jag är en stolt och lycklig mamma :) Hon är bara för underbar! :) Det tycker nog alla mammor och pappor om sina barn. Alla är de ju speciella för oss :)

Men godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Semperdroppar är bättre och behöver bara ges 1gång/dag!

Miniform innan varje måltid!

2011-09-05 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0