Tar med mig själv..


..till sängen!


/ L


Kommentarer
Postat av: fia

haha jaa, det var faktiskt fruktansvärt skööönt! :D men skulle aldrig kunna gå o lägga mig så tidigt varje dag..haha



inne i stockholm.. hmm förut var jag inne ungefär varje dag, hade iprincip alla kompisar där och även pojkvän, men det var ju ett par åår sedan! Nu är jag knappt något alls, jätte synd, för det är så mysigt!



Tröjan är i från Gant, min syster jobbar där så hon kommer med kläder hela tiden.. haha:P

2011-09-21 @ 09:18:34
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: fia

Okej Linda, du ska du vara helt ärlig!!

Jag är lite bitter här, haha, eller så är jag bara löjlig.



Cornelias farmor har börjat jobba rätt långt här ifrån, så hon är borta hela veckorna, hemma på helgerna. Nu har hon fått för sig att hon ska "låna" cornelia någon/några timmar varje helg?! förra helgen var jag väldigt skeptisk, eller jag vill verkligen inte det för att hon träffar ju typ ALDRIG cornelia och då känner ju cornelia inte sig trygg.. men förra helgen fick dom iaf gå en promenad, men bara DET var jobbigt tycker jag.. corre somnar alltid när man går i vagnen.. men jag vill helst inte ens det!! för tänk om hon vaknr och så ser hon en person hon träffat knappt 1 gång i veckan! är jag töntig?? Varför kan hon inte bara bjuda hem oss på "middag" eller vad som helst för att få träffa cornelia, nä då vill hon låna cornelia?? jag fattar inte GREJEN, jag blir nästan aaaaaaaarg!! det var något prat om att hon tyckte det var så att min mamma fick träffa/passa corre så mycket mer, men är det så konstigt då?!

Vi träffat mina föräldrar MINST 4 gånger i veckan!! så corre känner ju igen dom! så jag kan ju lämna henne där 1 timme ibland om vi ska göra något speciellt, vilket inte är ofta!!

och hon valde ju jobbet nydligen att jobba i norrköping eller vart det nu är, då är det ju inte mitt problem??? jag vill verkligen inte lämna bort henne bara sådär, jag tycker inte att man gör så!



vad säger du, är jag knäpp?

2011-09-21 @ 11:27:30
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0