Öppet köp på bebis?

Jisses vilken dag det har varit idag. Inget har fallit min dotter i smaken idag. Vad jag än gjort så har det inte varit bra :p Gaah, det tar på krafterna verkligen :p Tog oss en sväng till bergvik jag, krikke och Tyra. Blev 2 filmer sen hemåt igen. På bergvik somnade hon iaf en liten stund i bärselen men blev ledsen i bilen på vägen hem igen. Hon har sovit endel idag, eller 2 långa stunder och den lilla på bergvik men sen har hon varit vaken och jättearg. Jag fick henne att skratta och prata lite i typ 5 min sen va det igång igen. Ja, Tyra har verkligen haft en dålig dag idag! Men det har vi väl alla någon gång. Nu strax är det Filip och Fredrik och då ska jag göra toast. Tyra ligger i den über mjuka filten vi köpte på Liseberg i somras (ni ser bild på den i kategori Shopping). Mycket älskvärd filt som tydligen säljs på rusta nu om man ska tro ryktet :) Åk dit och kolla med er, alla borde ha en sån filt!! Men nu tvn och macka. Ttyl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0