Mycket nöjd!

Ett smakprov på håret ser ni i inlägget under. Bättre bild och en mer rättvis färg på håret kommer komma upp innan veckans slut! Är riktigt nöjd och nu fick jag även i lite blonda slingor tack vare att jag förlängde håret :) Tusen tack snälla angelica!

Va ju in till Östi och pratade om tatueringen som ska göras om en månad. Tror de kommer bli riktigt bra, hoppas det iaf ;) Nej men jag litar på Östi och min högra arm får han tatuera så det blir samma tatuerare. Min vänstra ska någon annan få gotta sig i. Men nu fokus på denna och jag längtar!! :) Blir ju att göra två samtidigt, men som jag skrivit tidigare så är ju en av dem Tyra's namn. Kommer bli bra!

Men på tal om Tyra så ska jag natta henne nu och sen mig själv kort där efter!
TTYT, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0