I'm back - med en rad inlägg!

Nu ni gott folk har jag fotat lite av det nya Tyra fått i sin gardeorb eller leksakshörna. Några inlägg kommer komma upp här under kvällen medans andra kommer visas imorgon! Jag har bestämt mig för att visa dopklänningen för er sen och lite mer. Har lite "update" om inredningen här hemma som också kommer upp här, kan visa er i detta inlägget. Så håll utkik om ni är nyfikna på Tyras nya!

Jag har ju tidigare visat er mina ljuskronor som jag köpt hem. Jag har nu placerat om dem här hemma och tänkte passa på att visa er. Vet inte om det är något stort intresse att de det dock men kanske finns det någon där ute som gillar det :)

Min stora krona har hamnat på tv-bänken



Mina små har hamnat på hyllan över soffan


Kika in här senare igen.
En hel drös med inlägg är på gång!


Kommentarer
Postat av: Seema Lundbäck - Mamma, jag .

Vad fint !



tänkte jag skulle kika in och skriva nåt.. du "klagar" ju på, att vi inte skriver nåt, så då tänkte jag, att jag skulle skriva en rad ;)



ps. hoppas du förstog att jag inte menade något illa med "klagar". mer ett ordspråk, och ett skämt :) hoppas du förstog !? =)

2011-09-20 @ 21:09:58
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0