Dagen.

Igår beställde jag en present till nykomlingen Sebastian som jag får hämta redan idag. Ska bli kul att se vad Ida och Johan tycker om presenten när de får den. Kan visa bild när de fått den, annars finns ju risk för att Ida är här inne och ser den :p Annars idag ska jag inte göra så mycket. Klippa topparna på mamma och kanske en sväng in på Ikea, vi får se. Pappan har flytt hemmet för att se en Hammarby match. Han är nog något nöjd just nu ;) Tokig i Hammarby är han! Men nu hör jag någon som stonkar här i vardagsrummet, så det är blöjbyte på g med andra ord. Jag ska ta kort på linnena också och visa er här sen. Ska dra igång datorn bara. Låter som att det är ett projekt att sätta på datorn när ja skriver så :p men skriver om ett tag igen.


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha ja jag har ju sagt att ni får flytta in så får vi fjolla oss;) Haha ballerina är så gott med ett glas mjölk till! En corona tackar jag inte nej till!! Fy fan vad gott!

2011-09-04 @ 16:04:20
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0