Skrämd skit!

img_6880 (MMS)

Hej kära läsare! Ber om ursäkt för mitt tysta jag idag. Haft fullt upp med besök och annat idag. Senare när det blev någorlunda lugnt så fick Tyra spy i halsen och fick inte upp det så jag fick typ "skaka" på henne och försöka hjälpa henne att få ut det. Mitt hjärta bultade till tusen och jag såg hur Tyra tog i så hon blev röd för att försöka få luft. Efter lite vändning och guppning kom det ut ur både mun och näsa. Allt släppte och ja ville bara grina. Tyra va lugn efteråt och det kändes skönt. Usch usch. Ja, ni förstår då kanske att jag då bara ville umgås med Tyra och inte datorn. Vi (läs: krikke) har för övrigt utökat får i-familj med en iPad, wiho. Men nu ska jag pussa mer på min unge och natta henne. Tröttfis!


Kommentarer
Postat av: fia

jätte läskigt det där, vet inte om det är för att ersättning är tjockare dom får så?? corre fick aaalltid så förut. Man hör det ju inte heller, utan man ser bara att hon ligger och vevar med armarna & benen sprattlar o ögonen är som tefat och så är hon alldeles röd! jätte hemskt. huvva...

2011-09-26 @ 09:30:00
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0