Flickvänner från förr

Sitter och kollar på filmen Flickvänner från förr. Den är som den klassiska Julsagan som har 3 spöken, dåtid, nutid, framtid - fast med flickvänner. Den är faktiskt väldigt bra tycker jag. Brevid mig har jag en trött liten tös som somnade helt utmattad. Efter ett bra tag har hon äntligen gjort nr 2 och är bra i magen, fått bada, kommit i pyjamas, ätit och nu sover hon. Lilla älsklingen. Idag på loppisen sov Tyra gott i vagnen men vaknade mot slutet och fick komma upp på armen :) ja, ni kan ju se kortet under hur hon såg ut då ;) Tuffingen! Elliot fick sig en bil som vi drog runt han på. Han tyckte det va väldigt kul, iaf tills han blev mammig :) hehe. Tyra har pratat som aldrig förr. Haha, alltså hon är så extremt charmig, ni ska bara veta vad mycket hon pratar och vad mycket hon skrattar och ler. Jag smälter :) Varenda morgon när hon väcker mig säger jag hej eller godmorgon, då möts jag alltid av ett stort leende. Min dag börjar alltid bra tack vare det där leendet :) Men nu ska jag kolla klart på filmen, sen blir det sängen och kika på SOA med min kära pojkvän. Kikar in imorgon med lite bilder på hur det blev med namnet på dopklänningen. Det är lite gömt som jag ville ha det, visar er imorgon hur jag menar. Till veckan ska jag fixa inbjudningar också, men mer om det då. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du haft en bra lördag?

Kram!

2011-09-25 @ 00:37:04
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Stina

Hur går det med dig? Är du helt återställd efter att förlorat mycket blod under förlossningen?

Kram från glad läsare!

2011-09-25 @ 13:11:33
Postat av: Anna

Vart är du?:) tråkigt när du inte bloggar!

2011-09-25 @ 16:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0