Bridesmaids - ingen luft.

Jag skrev för någon dag sedan att vi skulle kika på Bridesmaids och jisses va rolig den är :) Jag rekommenderar den verkligen. Den var inte alls så som jag föreställt mig men jag fick mig några rejäla skratt och vid en viss scen skrattade jag så jag knappt fick luft (jag skrattade förövrigt hur tyst som helst för Tyra låg tätt intill och hon skvatt till så fort jag skrattade, oväntade ljud för henne antar jag)! Har ni inte sett filmen, se den!!



Igår började jag även kika på Mia Skäringer's uppsättning, ni vet hon i t.ex Solsidan, där hon snackar om sitt liv. Haha hon är ju för skön den där tjejen alltså! Har ni sett det då? Jag har inte sett klart hela men jag misstänker att jag rekommenderar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0