Ärligheten om ciggen!

Ja det blev inget sova, inte för mig iaf. Det är ju Sex and the city på tvn, älskar att det börjat gå igen! :) Från det ena till det andra.. Jag skulle göra mycket (kanske inte mycket) för att få en kall cola just nu. Det är väl säkert för att jag tog den sista ur kylen förut. Är så grymt sugen på cola i glasflaska. Håller ni inte med om att det är lite godare att dricka ur glasflaska än plast? Nom nom!

Till ciggen nu då. "Det är väl knappast någon hemlighet att jag rökte innan jag blev gravid.." Haha nejdå. Men jag rökte ju innan jag blev gravid och slutade när vi fick veta att vi väntade Tyra. Jag har rökt efter att hon kom ut när jag var på festen för Elena, hennes hejdå fest som jag skrivit om. Kan säga att jag är inte ett dugg sugen på ett bloss alls förutom när jag drack öl, annars om dagarna vill jag inte ha det ett dugg. Jag antar att det är själva vanan som sätter igång suget när man drack öl eftersom jag inte känner suget annars. Men handen på hjärtat så är det ändå lite tomt utan ciggen i handen, mycket godare utan ciggen men tomt. Jag antar att det är just VANAN som kommer in, att man inte har något mellan fingrarna, att ha det tidsfördrivet när man väntar på någon. Ah det är märkligt det där :P Men jag röker inget nu iaf och det är jag glad över. Men jag kan nog ärligt säga att när ölen kommer fram, ja då gör nog tyvärr ciggen det också. Men det är ju iaf tur att de försvinner med bakfyllan ;) hehe!



Bläk, det är ju rätt äckligt ändå. Men jag förstår verkligen sådana som har svårt att sluta och beundrar de som slutat. För mig va det ju lätt då jag kände att det blev ett lätt val när Tyra låg i magen. Alla har olika svårt till olika anledningar. That's it.


Kommentarer
Postat av: fia

äsch.. feströka är väl inget större problem!:p

2011-09-20 @ 09:12:41
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: frida

Det är samma här =) Sluta samma dag som vi plussa på stickan... men har där efter fest rökat nu när Noel är ute=)

2011-09-20 @ 19:20:39
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0