Äntligen i sängen!

Har varit en mysig dag med mat hos svärföräldrarna, nyheter om att Tyra fick en tremänning igår kväll, exakt två månader efter henne :) , Tyra är 9 veckor idag (fred.) och jag har varit på Nöjes och hjälpt lite samt lärt upp Amelie och Viktor i garderoben lite snabbt. Kom på massa saker ja kunde ha gjort för att underlätta för dem men krikke jobbar ju med dem så de har ju både honom och Johanna i kassan att fråga om det är något. När jag va på Nöjes så va Tyra kvar hos sin farmor och farfar. Hon hade somnat på hennes farmors arm precis efter att jag åkt och sov fortfarande när jag kom tillbaka. Vaknade upp snabbt när jag satte henne i stolen och även när vi kom hem vid 00 tiden. Men då va det dags för mat. Hon hade ju inte ätit sedan 19.30 tiden ungefär så klart pluttan va hungrig :) Men nu sover hon och det ska även jag göra. Hoppas ni haft en bra dag! Godnatt alla goa läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0