Älsklingar

Jag har rivit och vikt papper, skrivit och klistrat. Krikke har klistrat som en dåre för att bli någorlunda klara. Dock är vi bara halvvägs. Mer lim och klipp väntar!

Imorgon blir det till mormor som fyller år :) Ida fyller också imorgon men får åka förbi där på en kaffe någon annan dag om tiderna för kalasen är samtidigt. Om inte så hinner man ju tjocka sig på båda :p På tal om kalas så bjöds det på en ruskigt god tårta när svärfar fyllde år för några veckor sedan. Den vill jag ha på Tyra's dop. Ska prata med svärmor om detta ;)

Nu ska jag ta ur min mat ur ugnen. Hungrig som attans. TTYL.


Kommentarer
Postat av: fia

Ja det är obehagligt, Johans syster satt och berättade massa SPÖK historier för mig om henens kompis som satt och nattade hennes barn och dörren bara flög igen, så nu skiter jag på mig vaarje gång jag nattar cornelia..haha..

lägg ut dne där bilden du pratade om förut!1

2011-09-29 @ 10:10:42
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0