Trött

Inte riktigt varit helt med idag. Glömde mobilen hemma förut när vi drog på kalas och innan vi åkte gjorde jag i ordning Tyras vattenflaska, precis innan vi åkte alltså. Tror ni att jag packade ner den då? Nej! Jag ställde ner flaskan på bänken efter att ha fyllt den med vatten och satte sedan på mig skorna, drog upp Tyras bilstol på armen och gick.. Ja kände mig ganska borta när jag sedan insåg att ja glömt både mobil och flaska. Tur va väl att de va krikke som fixade hennes mat så den blev med iaf :p

Tyra fick en liten present av sin farmor och farfar också som jag tänkte visa er imorgon :)

Nu ska jag lägga igen mina blå och hoppas på en skön nattsömn brevid min goding till dotter och min söta och något tjuriga sambo. Ja, han kan tjura till så man blir tokig ibland :p överdriver lite när han är trött tror ja :p haha! Dessa karlar, men jag älskar'n ändå, mitt gulletroll! ;)


Bild från i fredags, Tyra och Smirre myser på Smirre's filt. Om Tyra snor den är de ju klart kissen ska knö sig ner brevid. Inte mer än rätt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0