Trött bebis?

Hej hopp. Tyra sover än.... Tror lillan har vänt på dygnet, mindre bra. Imorgon är det jag som ställer klockan så vi kan gå upp i bättre tid.

Idag ska pappan på kapten röd och frågade om jag ville med. Hade väl varit kul men vet inte ja, vill nog hellre va hemma och mysa med Tyra. Krikke ville ändå åka hem när han spelat klart så. Hur som så blir det kanske en sväng in på jobbet ändå för att hjälpa dem i garderoben då de kanske sitter lite i skiten. Hoppar in och hjälper så är mamma med Tyra en stund. Igår fick farmorn och farfarn mysa medans jag och älsk åkte och tittade på hockey, hans gamla lag som spelade.

Men ska försöka få upp min lilla familj här som sover så hörs vi senare :)

Just nu:


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nog verkligen dags att vända på dygnet tror jag :p hon är ju många månader nu och det bästa för ett barn är väl kankse inte att somna efter 23?..

2011-10-23 @ 12:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0