Stunder..

Det är vid sådana här stunder jag önskar hon var lite äldre så hon kunde säga "mamma det gör ont" eller "mamma, jag mår inte så bra" så man kan sätta på en film, linda in henne i en filt och gosa i soffan!

Hon har iaf fått panodil med smak av jordgubb. Va som typ milkshake i konsistensen. Jättebra faktiskt! Försökte ju med flytande alvedon men hon spotta bara ut det. Köpte även hem sådana man stoppar i rumpan ifall att men panodilen gick ner ganska bra faktiskt :)

Bild när älsklingen låg i magen!
Längtar till nästa faktiskt, även om det inte blir än på länge! :)


Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Hej! Kul att du gillade min blogg =) Sånt gör än glad.

Nej, det är ingen vidare skillnad på magen mot när pojkarna låg där, alla graviditeter är ju olika, men formen på magen har varit den samma. Syns inte ett dugg att jag är gravid bakifrån. hihi



Vilken fin mage du hade som gravid!

Och ja, vad gjorde man när man inte hade barn? Jag var dessutom arbetslös!! Hur fick man dagarna att gå lixom?!



Hoppas din lilla skrutta repar sig!

Kramar!!

2011-10-05 @ 22:06:26
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0