Nya pjuks!

Vet inte vad det är med mig idag. Började dagen med att jag insåg att en liten del i mig tycker om bandet Kent, rätt sköna ju när man "känner efter".

Jag fyndade sedan ett par skor som jag inte gillat tidigare men idag kände ja "jo Linda, du gillar faktiskt dom här!! Du kanske till och med tycker dom är snygga till vissa outfits!" och ja de gör jag ju faktiskt ;o Och som pricken över i:et så kostade de bara 199kr nu. Love it! Dom har mjukt fodrat "fluffigt" tyg i hela skon, hur underbart till vintern?? Aa, jag är mycket mycket nöjd!

Annars blev det bara munkar och chokladtoppar (ni vet sådana med vitt skum i) på marknaden. Det va kul att strosa omkring iaf :)

Vad tycker ni om skorna då?


Kommentarer
Postat av: Linda

Skitsnygga! Vart har du hittat dom?

2011-10-02 @ 09:30:42
Postat av: IDA ϟ MUSIK & FOTO

Tycker att de var sjukt snygga,de skulle passa bra till stuprörsjeans.

2011-10-02 @ 11:15:41
URL: http://eldflickan.blogg.se/
Postat av: johanna

vart har du köpt skorna?:)

2011-10-02 @ 12:19:39
Postat av: Felicia

Hej!

Var hittade du skorna? :)

Jätte fin blogg + en jättesöt dotter!

Kram

2011-10-02 @ 12:43:10
URL: http://feliciazewebrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0