HIMYM

Pluttan sover gott mellan mig och krikke. Drömmer lite och gnäller till ibland. Hon är så jäkla go, börjat skratta högt en hel del. Tycker det är så himla kul att lyssna på, såklart smälter ja :p haha

Jag och Krikke kollar på How i met your mother, samtidigt ligger jag med mobilen i högsta hugg. Wordfeud - behöver jag säga mer? :p

Imorgon ska jag och Tyra in till stan och besiktiga krikke's bil. Själv har man ingen än, men jag väntar tills det kommer någon kag verkligen vill ha. Nåja, Efter det blir det nog en tur till Elgiganten och hälsa på Linda och se om min kusin Johanna kommit ut något i butiken eller om det bara är info för de nya imorgon. Hennes första dag iaf. Grattis till det gumman, himla kul :)

Nu blir det mer wordfeud och How i met, efter det är det sova! Godnatt söta, hörs imorgon :)


Kommentarer
Postat av: fia

guud vad lik hon var dig där!! :)



det är lite olika faktiskt, är det jätte kallt ute så kan jag ha tunna thights/strumpbyxor under på henne och typ en långärmadtröja.. men är det varmt har hon bara en body under! =)

2011-10-03 @ 10:25:58
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Sanna

förlåt för mitt korta minne, men vad va det för frisör du tipsade om som va bra, hon va både i kil o i stan har jag för mig

2011-10-03 @ 12:04:25
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0