DramaQueen nr.1

Kollar på våra bästa år med Tyra. Min kompis Nathali sa att Tyra kommer bli en riktig drama queen om hon ska kolla på den serien ;) haha! På tal om drama så har jag längtar efter denna tisdagen, varje tisdag - Desperate Housewives

Idag ska vi till min mormor och sy in ett linne/klänning som jag förmodligen ska ha på dopet. Har massa saker på schemat så får se vad som hinns med idag. jag hoppas jag hinner kolla ut lite saker till dopet. Det börjar knyta ihop sig nu och på söndag döpa snuttan!

Vad ska ni göra denna gråa tisdag?


Kommentarer
Postat av: Seema Lundbäck - Mamma, jag .

Baka blir det nog här :)

kanske lite cubcakes, och scones :)

2011-10-25 @ 11:16:39
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0