Ta bort, ladda hem.

Vad pratar jag om tror ni? Appen? Jo men visst :p Fattar inte att de ska krångla så. Men de va väl
"mitt fel". Går inte trycka på kommentarer om du inte loggar ut och sen in igen om man tryckt bort sidan och inte varit inne på den en stund. Så för att få kommentarer att fungera då så måste jag ta bort appen och sedan ladda hem den på nytt. Tråkigt men så är de, och jag kan väl faktiskt leva med det.

Är iaf på väg hem så snart.. då blir de mer bloggning. Om vad, de vet inte ens jag :p

(värt inlägg, haha)


Kommentarer
Postat av: Iven

Sådär är det för mig med men man behöver inte ta bort Appen o ladda ner igen, dubbelklicka bara på hem-knappen, då visas alla program du har igång håll inne en av ikonerna och ta bort blogg.se Appen så stängs den ner men tas inte bort då kan man klicka igång Appen igen och det går att kolla kommentarerna igen. Drygt men smidigare än o ta bort o ladda ner igen :)

2011-11-05 @ 20:40:05
URL: http://iven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0