Svenskt vatten!

Vi är tillbaka på svenskt vatten och kan nu åter igen blogga. Jag ska berätta allt om resan när jag kommer hem men kan avslöja redan nu att jag aldrig mer vill åka båt.. Storm, bakfylla, sjösjuk, båten har en vattenläcka och det får jag reda på inatt när vi är 10 timmar från hamn - KUL..., och jag ligger då och spyr som en dåre för att båten gungar så jävla mycket. Storm va det enligt tidningen och det sas att det blåste 20m i sekunden.. Vi är i hamn om 45 min och jag har aldrig varit gladare att få komma av en båt..

Ett möte väntar med världens bästa Tyra och mamma, älskar tanken av att få hålla mitt troll igen! När vi sen kommer hem ska jag krama ihjäl min älskade pojkvän som peppat med gulliga sms och sagt vad mycket han tycker om mig när jag legat i hytten och mått skit.

Men packa nu, ska av båten, käka något den duscha på mammas hotellrum. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0