Snart advent!

Godmorgon/förmiddag! Sitter i soffan och kollar på tv. Pluttan sover lite som alltid en förmiddagslur och när hon vaknar så blir det att laga lite mat och kanske kolla på någon film med henne, ja det lilla hon vill titta ;)

Igår skämde jag och krikke bort varandra lite med saker. Jag fick nya Harry Potter filmen (yeeeey :D) och krikke fick 4 ps3 spel av mig. Han verkar gilla dem alla :) Köpte även lite julpapper, snören, lappar att skriva och sätta på paketen.. Ååh vad jag längtar nu att få slå in paket och allt vad det är :)

På söndag är det ju 1:a advent så då åker iaf stjärnorna upp i våra fönster. OM krikke har längtat :p haha, nu längtar även jag. Ska bli mysigt med advents dagar, julpynt, julfilmer och att vakna upp på julafton med min underbara familj, Tyra's första jul :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

va gulligt att köpa lite presenter till varandra =)

va kul det måste bli nu när Tyra ska få uppleva sin första jul, det måste ju bli skojigare för er oxå. Kan tänka mig att man lever lite genom sitt barn i julglädjen =)

2011-11-22 @ 11:37:07
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Fia

Vi har smörjt med miniderm i ett par månader men det hjälper inte!:/ ska köpa en ännu fetare kräm. Ja. Du kommer säkert längta som fan men också tycka att det är skönt! Passa på o ha skoj:)

2011-11-22 @ 14:48:16
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: h a n n a w i l d

superfin bild! :)

2011-11-24 @ 23:03:06
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0