Mätt..

T.o.m så magen putar utåt (mer än vanligt) nu :p Jag och Kristoffer blev lite hungriga och bestämde oss för att göra våfflor. Det va inte helt fel måste jag få lov att säga, taadam!!

Nu sitter jag i gosig morgonrock i soffan och kollar på How i met your mother. Blir sängen snart och sluta ögonen, skönt!

På torsdag åker vi också.. Ska ju sjunga på en kryssning. Har ångest för att jag inte kommer få natta och vakna upp med Tyra och även Krikke Jag vet att Tyra är i goda händer och att ja kommer tycka det är kul att gå upp på scenen, men jag kan inte hjälpa det. Tyra är ju min ögonsten, mitt allra bästa. Det är jobbigt för mig som mamma att vara ifrån henne. Men de sägs att de är nyttigt för oss båda också.. Men jo de svider lite i hjärtat när jag tänker på de.

Men än är inte dagen här så massa snos dagarna innan nu blir :) <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: tack ! jag köpte tröjan på Only i Örebro när vi va där för någon månad sen på clubkväll =)



Ja de va lite dyrt det håller jag med om =/

2011-11-22 @ 07:55:20
URL: http://moonzanna.se
Postat av: fia

Det kommer att gå bra!

2011-11-22 @ 11:15:04
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0