Helloo!

Läget? Jag är lite trött idag. Satt uppe ganska sent igår. Blev inget bloggande eftersom jag va upptagen med annat, lite personliga anledningar tog min tid och sen va det dags att sova..

Idag ska jag och Tyra in till stan och hålla michans hand när hon ska tatueras. Hennes första så ska bli kul att se :p Jossan och Levi ska med också, så våra sjuklingar till barn får busa ihop. Sen om vi hinner så blir det hem till Malin. Tvivlar dock på att vi ska hinna :/ men får hoppas på det!

Hoppas på att kunna hälsa på Tyras farmor lite om hon är pigg, annars får de bli imorgon. Krya på dig ninisen!

Ska glo lite på tv och göra mig klar sen. Mamma kommer med bilen om ca 30 min. Hörs senare idag!

Nyfiken på kameran, någon? ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0