Godmorgon!

Här har vi varit vakna sedan kl 8.20 då Tyris ville ha mat och behövde ny blöja. Så nu kollar vi på Musses klubbhus, väldigt spännande tycker Tyra ;) Misstänker att hon somnar inom 30-40 min och då är det frukostdags för min del. Käkar alltid när Tyra sover lite middag så man får lite egen frukost tid :)

Busfröt skriker för fullt här till Musse o hans vänner :p haha, ja glädjeskrik då. Tv är kuuul ;) Igår när vi kollade på Desperata hemmafruar så såg hon in i det sista och precis när de va slut slocknade hon för natten, haha. Satt i bärselen och såg rolig ut, mammas goding :)

Nåja, idag ska vi tvätta mammas bil och ta en fika med henne innan de blir hem igen och städa, tråkigt men behövligt!

Foto: Linda Blom

 


Kommentarer
Postat av: fia

haha, det är ju hemskt!!! jag håller på att bli tokig!:p



Nä alltså innan så skapade hon sin egna rutin och då fick hon kämpa för att hålla sig vaken till kl åtta. DET var mycket bättre,vafan är det hon håller på med? man hinner ju inte med något alls, för jag hade den där kvällstiden som den tiden då jag städade osv, för nu är hon inne i den där fasen då hon BARA ska vara med mig och vara i min famn.. så på dagarna får man inte mycket gjort.. jag blir fasiken galen snart:p



Skönt att ni är nattugglor, för det är inte jag!:P eller snart blir jag väl det om hon ska hålla på såhär..haha:p

2011-12-01 @ 10:31:15
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0