En lugn stund

Tyra ligger i sängen och sover en stund, krikke sitter vid datorn men ska snart iväg på jägarutbildning eller vad man kallar det, så jag har krupit upp i soffan med en glass och kollar på Project runway. En liten lugn och härlig stund.

Har varit på jakt efter nappar till nappflaskorna. Tyra kör ju fortfarande med napp 1 men är bättre med napp 2 (även om vissa kanske tycker att hon borde ha 3an, men de tycker inte jag. Inte än.). Har dom dessa nappar någonstans? NEJ.. Jo då det finns säkert men inte där jag tittat så förut blev ja trött på det och köpte en ny flaska med en 2-napp på. Så en ny flaska fick det bli, en blå. Hon har 2 rosa, en grön och en lila så blå va enda alternativet om hon inte skulle få mer dubblett av färg, och de ville vi ju inte ;) Jag passade då på att köpa 2 nya nappar (för munnen). Det är inte sådana som vi brukar köpa så det ska bli kul att se om hon tar dem eller om de blir dissade :p

Ni med barn, har era tagit några nappar och andra inte? Vet att min kompis son inte tog alla nappar men än så länge har Tyra tagit de hon fått, hon har 2 olika.


Kommentarer
Postat av: sara

min vill bara ha mam nappar :) och såna 2-dinappar finns på apoteket!

2011-11-02 @ 19:01:56
Postat av: Johanna-mamma till en prins och en prinsessa

Hej!ville bara berätta att stl.2 på napparna till nappflaskorna finns på apoteket och jag köpte dom även på barnenshus igår..min dotter är riktigt kinkig när det kommer till nappar(munnen)hon tar BARA mam napparna,jag har provat flera olika men det blir tvär nej..ta hand om dig och familjen..kram kram

2011-11-02 @ 21:15:59
Postat av: Evelina

Vilken härlig blogg du har! =)



Min lilla Moa är snart 8 månader och klarar inte av 3:ans ännu heller. Det verkar komma för mycket för snabbt ur den. =P

Jag köpte napparna till flaskorna på Coop Forum. =)

2011-11-02 @ 22:25:54
URL: http://ewwox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback