Vattenmelon

Sitter i sängen och kollar på hockeyn. Nyligen piggnat till efter en stund vila och då blev det ut i köket och skära upp lite vattenmelon, gott! Känner mig mör i kropppen typ, sliten. Har lite molande värk i magen också så är väl kroppen som säger åt mig att vila nu, men jag tycker inte att jag gjort något som skulle kunna säga åt kroppen att vila :P Men men känner mig något piggare i huvudet nu iaf. Och där säger vi grattis till Sverige som vann matchen!



Ikväll blir det nog att åka in till Johanna och va med henne och E. A skulle ut på äventyr så jag kan ju passa på att tjocka mig lite hos Johanna då när hon ändå är själv. Slå två flugor i en smäll. Blir väl att åka in strax till dem skulle jag tro så jag hinner ge lillen en kram innan det är sovdags för honom sen!

Nej, leta upp lite myskläder blir nu och sedan dra mig in mot stan och trevligt sällskap.
Uppdaterar med ett mms sen i stan eller när ja kommit hem igen!
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0