Vaken vaken

God morgon! Varit vaken i mer en timme redan men ligger fortfarande kvar i sängen. Kollar på tvn och har ätit lite frukost. Tror dock att jag ska försöka sova någon timme till innan jag går upp. Har vaknat endel i natt pga konstiga drömmar, fylld blåsa så man har sprungit på toa och sist så vaknade jag av att min arm värkte som satan. Så typiskt nu när ja börjat svälla med vatten osv. Känns som armen inte får blod typ men så fort ja ställer mig upp försvinner ju det onda :p Knepigt det där. Men som sagt, har blivit endel spring inatt så om jag inte sover någon timma till så kommer ja va som en zombie senare idag :p Vid 1 tiden ska jag med Josefine À in till stan ett tag. Ska kolla efter någon klänning eller något jag kan ha på min kusins student. Vill ha byxor och någon klänning över tror ja. Får se om man hittar någon bra :p haha. Nåja, vi hörs innan stan. Och btw har jag väl inte skrivit om vecka 37 än va? Får fixa de sen :) Godnatt en stund nu!


Kommentarer
Postat av: fia

du! det tror jag nog att din mage kommer att göra!:d

2011-05-27 @ 10:54:37
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0