Vad är det för snö folk pratar om?

Ligger i sängen och kollar på tvn. Nyss ätit frukost och inväntar nu Våra bästa år innan de blir in i duschen. Känner mig väldigt sliten just nu men är väl fortfarande väldigt trött efter att ja inte kunde somna förrän sent inatt. Jag vaknade dessutom 05.20 och var typ klarvaken. Kunde inte förstå varför krikke låg kvar i sängen förrän ja tittade på klockan. Det va bara att lägga igen de blå igen för min del. 2-3 timmars sömn räcker ju inte. Så jag somnade tillslut om igen och vaknade när krikke gick upp och hörde när han drog. Somnade sedan om igen och vaknade vid 9 förut. Så ja, kanske inte är så konstigt att ja känner mig sliten när jag sovit oroligt hela natten. Förut när jag vaknade för sista gången gick jag in på Facebook och folk snackar om att det snöat? What? :p jag ser ingen snö (tack och lov). Även om inte snön lägger sig så vill jag inte se snö nu. Är väldigt mätt på vinter och nu vill ja bara ha sommar! Vill inte ni det? Vad ska ni hitta på för kul i sommar?


Kommentarer
Postat av: emma

Fy, jag vaknade upp tidigt imorse och då vräkte det ner här :O precis som i vintras!! Men sen när jag vaknade senare igen så varken snöade det eller låg något på backen :)

2011-05-03 @ 11:59:42
URL: http://emawa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0