GRRR för Jack!

Lovade er ett inlägg igår men blev sängen direkt vi kom hem ungefär. Åkte och hämtade bilen igår på vägen hem och väl hemma så blev det att slänga sig unden täcket och kolla på Big bang theory och How i met you'r mother, bara gosade innan vi slog igen våra ögonlock. Trots bilkrångel så hade jag en bra dag igår. Hade kul och mysigt med mitt hjärta!

På bion igår, ah jag kan bara säga Grrrr, Jack Sparrow har gjort det igen! Tycker han va lite mer ljushårig i denna filmen men ojoj va snygg :P haha. Tur att det fanns lite brudar med i filmen som Krikke kunde kika på medans jag dreglade över Sparrow, som resten av salongens tjejer också gjorde kan jag tänka mig :P Jag gillade verkligen den nya filmen med Pirates även om den är väldigt olik de andra filmerna. Charmen fanns där, humorn fanns där och Sparrow är alltid sparrow. Tror att många som är väldigt inramade på att de ska va just med Orlando Bloom och de andra så kanske de blir besvikna men nej, jag tyckte den va riktigt bra faktiskt och den ska absolut köpas och ställas i min Johnny Depp samling ;) Så jag säger: 5/5 - Såklart! :) Fast jag är nog fel person att fråga som oftast ger 5 av 5 när Depp är med. Inne i salongen fanns ju självklart lite halvt störande människor. Är det inte alltid så?, att man stör sig på folk som sitter framför eller brevid osv. Jag fick ett sådant gäng brevid mig. De tjejerna fake skrattade, gjorde high-5 så fort de tyckte något va bra gjort av någon i filmen och.. gaaah. De va allmänt irriterande, de satt och snackade som om de va de enda i salongen och det om något irriterar mig när man är på bio. Inte nog med det, de började med att komma in i salongen och sa högt så jag och Krikke skulle höra att vi satt på en av deras platser, riktigt sådär bitchigt. Då orkade jag inte hålla tyst och sa att deras plats va BREVID oss för om dom inte såg det så är det pilar brevid numren som visar vilken stol numret tillhör, IDIOTER!! haha, nej uuh de gjorde mig jäkligt irriterad en kort stund. Kopplade bort det sen och njöt av min och Krikke's bio visit :P



Nej, nu har jag älskat och klagat nog här för ett litet tag. Dags för frukost och göra mig iordning för att åka mot stan och besiktiga min bil igen och hoppas nu att den idag går igenom. Va ju bara den där jäkla handbromsen och spindellederna som skulle fixas och nu är de ju ordnat! Nu ska bilen va så gott som felfri! :) Hoppas ni har en superbra dag, här lyser solen och mycket av himlen är fri från moln, härligt!


Kommentarer
Postat av: fia

ja hon är så gullig så man har lust att äta upp henne! haha vem vet, det kanske kommer ut en liten med massvis av hår;)



jo det där är man ju van vid, min sambo är lite av ett bil freak och kan hålla på i evigheter med alla dessa bilar han haft. Haha ja, utan bil blir det tokig, lite panik faktiskt! :p

2011-05-26 @ 11:55:24
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0