Tack svärisar!

Svärmor vet vad jag gillar och hon kunde inte prickat in en bättre dag..
ÅH MIN HALLONSODA! :)



Nu har jag tänkt att tvätta av mig sminket och hoppa i lite myskläder.
Jag ska ha lite tjejkväll med mig själv här hemma. Tänkte prova att färga ögonbrynen och även ta lite tan spray så man får lite färg på denna extremt bleka kropp. Men först ett glas hallonsoda.

Får skjuta upp detta med texten om vecka 34 i några timmar. Ni får det sen! Är så trött i skallen just nu och vill pyssla om mig själv en stund. Ibland behövs ju lite egentid och vård av sig själv också :) Återkommer senare kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Hallonsoda is the shit ;) Helt galet gott är det!

2011-05-07 @ 21:59:53
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0