"Rock this way" - Sex and the city

Sitter i soffan med en handuk på huvudet och kollar på Sex and the city - the movie, 1:an. Efter att jag duschat förut så gjorde jag lunch lite snabbt och kröp sedan upp i soffan och drog på filmen. Jag skrev på FB förut att jag funderade på att se en film och fick då rådet att passa på att se på film nu för efter lillans ankomst kan de bli svårt att se en hel film utan avbrott, iaf på ett tag. Kan kanske stämma faktiskt men jag tycker ändå att jag borde kunna se en hel film utan avbrott när hon kommit. Jag ska snart tyvärr avbryta mig själv i filmen för att blåsa håret och så innan det bär iväg och hämta upp älskling för att sedan dra iväg och handla. Efter att jag frostade ur frysen igår så insåg jag att de inte fanns så mycket kvar. Iofs så ska vi inte köpa så mycket frysvaror heller, men ändå :P Får se om vi kanske kikar in efter några pyjamaser också. Vi får väl hoppas att pappan är på det humöret idag ;) hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0