Packa bebiskläder!

Kom hem för en stund sedan efter en heldag med Elliot. Mamma kom och hälsade på och busade med E medans ja passade honom. Blev lite gungning i parken, kramning och mellis hos mormor innan de va dags för en tupplur igen :) Haft de så mysigt idag så!

Nu ska jag packa ner lite bebiskläder tänkte jag. Imorgon vid tre har jag tvättid hos mormor och ska då tvätta bebiskläderna. Jag vill få dem tvättade nu och då är det bättre att tvätta i tvättstugan hos mormor där de finns fler maskiner än här. Eller ja vi har ju en här hemma så bättre jag åker in med det. Tar det i samma veva som jag ska lämna 3Gs:en som en tjej köpt av mig. Skönt att bli av med den också, bättre någon har nytta av den än att den ska ligga här och samla damm! Men ska bli väldigt kul att tvätta kläderna iaf! Känns som det blir lite mer verkligt, eller liksom att det snart är dags :) Jag är som sagt redo om 2 veckor, även om hon inte är beräknad förens om 4,5 veckor :P Men som jag även sagt tidigare så är vi lite kända för att gå över tiden i vår släkt men jag ska bannimej göra allt för att försöka få ut henne iaf runt BF datumet. Håll tummarna för oss nu! :)

Har förövrigt börjat få väldigt mycket vatten i kroppen. Mina fötter ser hemska ut ibland, lika så mina korvar till fingrar. Mina läppar är svullna som bara den ibland och nu när jag vaknar på morgonen så känns de som om jag har massa vatten i den högra armen. Har jätteont i den tills jag ställer mig upp. Och ont.. händerna när det är som värst, jag orkar knappt öppna en flaska eller så för det gör så ont att knyta händerna och ta i. Uuuh, tur att det bara är en månad kvar (gärna lite lite mindre). Jag får helt enkelt suck it up och stå ut :)



Nu ska det packas!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh vad mysigt!! Jag är så förväntansfull och tänker så på er :D Det blev dopklänningen från KappAhl, älskar den verkligen så vi struntar i släktklänningar här och startar en egen trend istället :D



Jobbigt med massa vatten i kroppen, vet inte om jag hade det eller om jag bara var svullen av fett, haha! Även om jag gissade på ett datum efter BF, så är det något som säger mig att du kommer att föda tidigare, eftersom du är så liten med så stor mage - jag håller tummarna för det! :D Puss puss

2011-05-20 @ 23:26:12
URL: http://madeleines.se
Postat av: emma

Tänk så snart det är dags! :D

2011-05-21 @ 17:41:40
URL: http://emja.webblogg.se/
Postat av: Jennie - Med bebis i magen

Åh gud vilken helgardrob till bebis :) Önskar också vi kunde ha en sån stor, men får ej plats :/ Men fint :)

2011-05-23 @ 13:57:33
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0